13. sep 2022

Bowlinggruppe tirsdager 18:00-20:00

13. sep 2022
Utløpt!

I høst tilbyr vi bowling på Vestkanten Bowling hver tirsdag fra kl.18:00-20:00.

Oppstart er mandag 12.september.

Vi deler deltakerne i ulike grupper ved fremmøte etter ønsker og behov. Deltakerne bowler to serier og etterpå avslutter vi med et måltid og en hyggelig prat. Deltagerne får servert en Hamburgertallerken eller Hotdog og 1 drikke, alternativt dobbel pommes frites og 1 drikke.

Prisen for aktiviteten er pr. halvår. Nytt fra høsten er at deltagerne MÅ gi beskjed innen klokken 12:00 samme dag dersom de ikke kommer.

For å kunne melde seg på må man ha en diagnose samt være medlem i Autismeforeningen i Norge.

Husk gjeldende regler for smittevern.

Pris 600,- kroner i halvåret.

Påmelding her: Bowlinggruppe Lagunen