Besteforeldretreff i Asker (for alle)

09. apr 2024
Utløpt!

OBS OBS OBS:
Gruppekurset er mer enn fulltegnet, men du kan sende påmelding for å vise interesse i neste kursrunde.

Har du et barnebarn med en autismespekterdiagnose i barnehage- eller barneskolealder? Da er du velkommen til en ny gruppe hvor du kan både snakke med en fagperson, dele erfaringer og knytte kontakt med andre foreldre i samme situasjon.

Alle er velkomne på treffet, uansett om man bor i Asker/Bærum eller ikke.

Sted:
Hasselbakken – Møterom 2, Askerveien 47, 1384 ASKER
Lokalene er cirka 5 minutters gåtur fra Asker togstasjon.
Gå til ruter.no for informasjon om kollektivreise.
Se kartet på google maps, som også viser noen parkeringsmuligheter, bl.a. på Trekanten kjøpesenter og Langgården i Knud Askers vei 5. Det skal også være mulig å parkere ved nabobygningen Venskaben eller Asker rådhus selv om de utelates fra Googles parkeringsoversikt. Følg skiltingen på stedet.

Tid:
Oppstart tirsdag 27. februar kl. 18.00-20.00.
Gruppa treffes også tirsdag 9. april og tirsdag 7. mai, på samme tid og sted. Vi anbefaler å delta hver gang hvis mulig.

Servering:
Enkel servering; kaffe/te, frukt og kjeks.

Påmelding og spørsmål:
Plass er begrenset til 10 besteforeldre, og derfor anbefaler vi å sende påmelding så snart som mulig. Kun to deltakere pr. barnebarn med diagnose, men ved ledig plass/avbud kan påmeldte få tilbud om å sende en ekstra deltaker. Fyll ut påmeldingsskjemaet her (https://forms.gle/9GaQLHKAp1QjPpDP6). Det er førstemann til mølla.

Spørsmål om påmelding sendes til akershus@autismeforeningen.no eller til Kirsten
på tlf. 480 50 178.

Spørsmål om selve tilbudet sendes til Hanne Abildgaard på hanne.abildgaard@outlook.com eller tlf. 477 14 752, eller til Lisbet Landfald på lisbet.landfald@gmail.com eller tlf. 90063284.

Vel møtt!

For lokallag