05. des 2022
Utløpt!

Bading på Energisenteret på Haukeland sykehus partallsuker eller oddetallsuker!

05. des 2022
Utløpt!
18:00 - 20:00

Vi tilbyr bading annenhver uke, enten partallsuker (gruppe 1 og 2) eller oddetalsuker (gruppe 3 og 4), på Energisenteret ved Haukeland sykehus på mandager med oppstart 22. og 29. august.

Det vil være to grupper hver mandag, og hver gruppe får 45 minutter i bassenget. Gruppene og garderober vil bli fordelt av styret

Dette er et tilbud kun for medlemmer av Autismeforeningen i Norge med diagnose. Alle under 12 år samt de over som ikke er svømmedyktige må ha med seg ledsager ut i bassenget, og da kun 1 ledsager pr. deltagende medlem.  Medlemmer som har ledsagerbevis for 2 eller flere personer kan ha med seg det antall ledsagere som beviset tilsier ut i bassenget.

For at alle skal få en god opplevelse i bassenget er det viktig at alle deltagere respekterer tiden de får tildelt i bassenget, og det er viktig at alle er ute av garderobene til neste gruppe kommer.

Autismeforeningen Hordaland er tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Det vil være badevakter til stede med livredningskompetanse. Vi ber om at ledsager sørger for at barn ikke løper på flisene i lokalet, dette for å forhindre skade.

Husk gjeldende regler for smittevern.

NB! Det er ikke bading i uke 41. Siste gang før jul er 28.november (for de som bader partallsuker) og 5.desember (for de som bader oddetallsuker).

Pris 300,- kroner i halvåret.

Påmelding partallsuker her: Bading på Energisenteret Partallsuker (deltager.no)

Påmelding oddetallsuker her: Bading på Energisenteret Oddetallsuker (deltager.no)