Hordaland lokallag

27. mar 2023
Utløpt!
17:00 - 18:00

Vi tilbyr bading for barn med diagnose opp til og med 7.klasse hver uke, på Energisenteret ved Haukeland sykehus på mandager fra klokken 17:00-18:00 med oppstart 16. februar 2023.

Garderober vil bli fordelt av styret, det er viktig at dere skriver navn på ledsager som skal følge barnet i bassenget ved påmelding.

Dette er et tilbud kun for medlemmer av Autismeforeningen i Norge med diagnose. Alle under 12 år samt de over som ikke er svømmedyktige må ha med seg ledsager ut i bassenget, og da kun 1 ledsager pr. deltagende medlem.  Medlemmer som har ledsagerbevis for 2 eller flere personer kan ha med seg det antall ledsagere som beviset tilsier ut i bassenget.

For at alle skal få en god opplevelse i bassenget er det viktig å ta hensyn til hverandre, og at alle deltagere respekterer tiden de har i bassenget. Alle må opp av vannet senest 17:45 slik at alle er ute av garderobene til neste gruppe kommer klokken 18:00.

Autismeforeningen i Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Det vil være badevakter til stede med livredningskompetanse, og det er viktig at alle følger de beskjeder som bli gitt av badevaktene. Vi ber om at ledsager sørger for at barn ikke løper på flisene i lokalet, dette for å forhindre skade.

Husk gjeldende regler for smittevern.

Pris 600,- kroner i halvåret.