Autismeforeningen i Østfold inviterer til Urban Sound Art med AuNa

13. mai 2023
Utløpt!
14:00 - 17:00

Lørdag 13. mai inviterer vi voksne autister uten ledsager til besøk på Østfold Kunstsenter, hvor vi vil få utforske utstillingen Urban Sound Art!

Dato: Lørdag 13. mai
Klokkeslett: 14.00 – 17.00
Sted: Østfold Kunstsenter, Ferjestedsveien 5b, 1606 Fredrikstad.
Påmelding via dette påmeldingsskjema.
Arrangementet er gratis.

Vi møtes utenfor Østfold Kunstsenter, ved den grønne døra på bildet. Der inne vil vi få en omvisning av utstillingen Urban Sound Art.
Etter besøket på Østfold Kunstsenter gjør vi en av to ting, avhengig av været. Er det oppholdsvær vil vi ta byferga over til Gamlebyen for en picnic. Regner det, så går vi til et lokale vi har leid på pårørendesenteret, vis-a-vis bussterminalen, og har picnicen vår innendørs. Kle deg etter været, og ta med noe å sitte på, drikke og lunsj til deg selv. Eller bare litt snacks. Det er helt opp til deg!
(Noen har fått beskjed om at vi skal grille, men det viser seg at Fredrikstad kommune har forbud mot engangsgriller denne perioden, derfor blir det picnic isteden.)

Vi avslutter klokken 17.00. Fra Gamlebyen går det gratis byferge tilbake til Østfold Kunstsenter, til Fredrikstad sentrum og til Gressvik. Ønsker du hjelp til å komme deg tilbake til oppmøtestedet, togstasjon eller bussterminal, så ordner vi det. Bare gi beskjed i påmeldingsskjemaet.

Vi har med snakke-armbånd.
Disse har vi for at det skal være lett å si ifra om man trenger å være litt i fred, og lett for andre å vite om det er ok å ta kontakt, slik at det kan føles trygt å delta selv om man opplever at det å prate av og til kan være for vanskelig. Trenger du å være litt i fred, og synes det er vanskelig å si ifra, så kan du bare vise fram den røde siden av armbåndet 🙂
Kom gjerne bort og lån et armbånd for arrangementet. Har du bruk for det utenom arrangementet også, så er det lov til å ta det med hjem. Og har du fått med et hjem tidligere, så bruk gjerne det.

For spørsmål, ta kontakt på marlene.martin@autismeforeningen.no

Vi gleder oss masse, og håper vi ser deg der!

Logg inn