Akershus lokallag

Strandliveien 1, 1410 Kolbotn

13. feb 2023
Utløpt!

Klikk her for å gå direkte til påmeldingsskjemaet.

Følgende ble sendt via e-post til medlemmene i Akershus lokallag:

Det er snart tid for årsmøte og her kommer invitasjonen og sakslista. Før selve årsmøtet vil det være et temamøte med Uloba og Prima Assistanse om personlig brukerstyrt assistent (BPA).
Det er påmelding til temamøtet og om du ønsker mat før årsmøtet, Se invitasjonen.
Vi prøver å ha arrangementer over hele Akershus og denne gangen er årsmøtet på Kolbotn.
Årsmøtet er åpent for alle stemmeberettigede medlemmer (medlem over 15 år) og vi håper så mange som mulig har mulighet til å komme.

Kirsten Bergundhaugen, leder
Autismeforeningen i Akershus

Har du ikke fått dette via e-post? Det kan være fordi:

• e-posten havnet i spamfilteret eller reklamefanen. Sjekk der.
  • du ikke er medlem. Bli medlem i dag!
  • du glemte å betale medlemskontingenten i 2022.
  • medlemsregisteret mangler e-postadresse eller e-postadressen er feil.

Hvis du har spørsmål om fakturering/betaling eller opplysningene som står i medlemregisteret, ta kontakt med Autismeforeningens nasjonale kontor (det er de som har ansvar for administrasjon). Du kan ringe sentralbordet på tlf. 23 05 45 70 eller sende en e-post til post@autismeforeningen.no.