Årsmøte for 2023

17. mar 2024
Utløpt!

Hei, alle sammen!

AiN Buskerud lokallag inviterer til årsmøtet for 2023 17 mars kl 13.00- ca 15.00. Årsmøtet vil også bli streamet via Teams. Så de som ønsker å heller delta digitalt kan gjøre dette.

Påmeldingsskjemaet finner du HER

Saker til årsmøtet må være oss ihende innen 20 februar.

Innkalling med saksdokumenter sendes ut senest 2 uker før årsmøtet avholdes. Om det skulle være at du ikke har mulighet til å delta, men ønsker å se hva vi skal gå igjennom denne dagen. Så er det bare å sende en mail til buskerud@autismeforeningen.no, så sender vi deg årsmelding osv på mail.

Har dere noen spørsmål rundt årsmøtet, er det bare å sende oss en mail til buskerud@autismeforeningen.no eller sende en sms til 92438171. Jeg (Gro Iren) er litt opptatt på dagtid fremover, og setter pris på om dere vil sende meg en sms så jeg evt kan ringe opp når jeg har muligheten til det hvis dere ønsker å prate med meg.

Det blir enkel bevertning under møtet.

Vi gleder oss til å treffe dere!

På vegne av styret ønsker jeg dere hjertelig velkommen til årsmøte og hyggelig samvær.

Mvh Gro Iren!