Årsmøte for 2022

11. feb 2023
Utløpt!

Hei!

Da har vi kommet til den tiden av året at det er tid for årsmøtet igjen. Tiden flyr så altfor fort i godt selskap.

Om dere har noen saker som bør tas opp og behandles av årsmøtet bes dette om å bli sendt til meg på mail til: gro.i.j.stenberg@autismeforeningen.no senest 6 januar.

Pga sykdsom henger jeg litt etter med arbeidet, og tenker at om denne fristen forlenges med noen dager er helt innafor. Viktig at dere sender oss saker som vi kan behandle om det skulle være noe. Det være seg både årsmøter og styremøter. Til styremøte kan man sende kontinuerlig så behandles det på første styremøtet etter om det ikke allerede er for mange saker.

Vi håper å se mange på årsmøtet vårt i februar. Siden det er her grunnlaget for vårt arbeid for det neste året blir lagt. Viktig at medlemmene våre er med på å stemme på valg som skal tas i forhold til roller i styret osv osv. Husk at det er dere vi jobber for og sammen med. Uten dere ingen oss ❤

Påmeldingsskjema finner du ved å trykke HER

Påmeldingsfrist 5 februar.

Håper vi ses til litt alvor og mye sosialt samvær denne lørdagen i februar.

Mvh Gro Iren