Avlyst: Allmøte i Kongsberg!

30. okt 2023
Utløpt!
Helsestasjon

Nansens gate 7, 3616 Kongsberg

Hei, alle sammen ! Jeg (Gro Iren) må dessverre avlyse informasjonsmøte i Kongsberg ikveld kl 18.00. Til dere som hadde tenkt til å ta en tur, så beklager jeg på det sterkeste, men jeg lover å sette opp et nytt så fort det lar seg gjøre. Ta godt vare på hverandre frem til vi sees! Mvh Gro Iren 🌹

Hei alle sammen!

Jeg skal ha et informasjonsmøte er for alle som er interessert i å høre mer om autisme, og som ønsker å vite mer om hva vi som foreninge holder på med. Man trenger altså IKKE å være medlem for å ta seg en tur. Det blir litt enkel servering denne kvelden. Kaffe/te og kjeks.

Dette er et møte hvor jeg vil forklare hva foreningen vår jobber for og gjør rundt omkring i distriktet av aktiviteter, og jeg vil også prate om egenerfaring som pårørende til en sønn med autisme. Jeg vil også prate om hva vi ønsker å få til i Kongsberg om vi får hjelp til å dra i gang noe her, fordi det er det som er avgjørende om det blir noe mer aktivitet i Kongsberg og omegn. Så jeg håper at det kommer noen ildsjeler som vil jobbe sammen med oss så vi får til mer aktivitet her.

Jeg vil også prate om hvor viktig det er med god tilrettelegging, forutsigbarhet, hvilke hjelpemidler jeg selv har god erfaring med, og hvilke rettigheter man har når barnet har fått diagnose. Jeg håper at dere kommer med mange spørsmål som vi kan finne ut av sammen, og har vi ikke svaret.. Ja, så finner vi ut av det på en eller annen måte.

Jeg ønsker med dette møtet å gi økt kunnskap om diagnosen, og å vise at dere er ikke alene om hvilke kamper som må kjempes for at man skal kunne få det man har rettigheter på å få i hverdagen.

Jeg håper å se mange her denne kvelden, og jeg gleder meg veldig til å møte dere alle sammen!

Det blir et lite miniforedrag om egenerfaring rundt Autismespekterdiagnose, og informasjon om hva vi i AiN Buskerud lokallag gjør av aktiviteter osv.

Mvh Gro Iren 🙂