Aktiviteter vinter/vår 2017

Godt nytt år!
Vi starter opp med aktivitetene vinter/vår 2017.

ÅPEN GYMSAL
Vi starter opp igjen med åpen gymsal på Tveiterås skole hver tirsdag fra 10.januar (fri i vinterferie og påskeferie). Det er to grupper: 17:30 – ca 18:15 helt fri lek. Søsken kan være med. Ca 18:15-19:00 enkle treningsoppgaver med instruktør
Vi tar nå kr 400,- for semesteret som du kan betale til vår konto 3632 50 83101 ved påmelding til autismeforeningen. Påmelding vil gjelde for barnet, som kan komme med støttekontakt/fra avlasting på samme påmelding. Alle er velkommen til å prøve ut tilbudet før betaling.
BADING HAUKELAND
Svømming i terapibad på Haukeland sykehus er mandager kl 18.00 til 19.00. Oppstart er mandag 09.januar. Alle brukere må ha med ledsager. Bruk hovedinngangen fra sykehusparken.
Avgift er satt til kr 200,- pr semester, betales til konto 3632 50 83101
BADING STRAUME
Vi ønsker å invitere deg som medlem til å benytte bassenget hver onsdag fra 18.januar kl 16.00 til 17.00 Tilbudet vil følge skoleruten.
Prisen er kr 200,- pr medlem av autismeforeningen. Betal til Kontonr:  3632 50 83101 og merk betalingen med navn. Dette er et tilbud for medlemmer og deres familier, tilbudet kan og brukes av støttekontakt m/bruker.

Det vil være badevakt ved bassenget men vi oppfordrer dem som ikke er svømmedyktig til å ha med ledsager. Det vil være en voksen fra autismeforeningen tilstede, men kan ikke ha ansvaret for brukerne.

BAND

Bandet vårt, Ferske kneipbrød, trenger nye deltakere!
Vi er per nå 4 deltakere i alderen 10-14 år, men barn og unge i alle aldre er velkommen! Musikkerfaring er ikke nødvendig!

Bandet blir ledet av dyktige og erfarne instruktører som jobber med barn og unge med autismespekterforstyrrelser og andre funksjonshemminger.

Vi øver annenhver uke og har opptrådt i Grieghallen, Mangfoldfestivalen, Fana kulturhus, på foreningens høstseminar og har ellers hatt private oppdrag.

Ta kontakt på mail, elisabeth.johansen@autismeforeningen.no, for mer informasjon.