Aktiviteter ut året 2021

Hei alle sammen!

Da er vi igang med aktiviteter igjen i lokallaget vårt 🙂 Dette har vi ventet på lenge nå altså. Vi gleder oss til å ta fatt på aktiviteter igjen. Alle aktivitetene ligger inne i vår kalender. Der står det også hvem som er ansvarlig for akkurat den aktiviteten.

Vi har fått til en aktivitet som vi ikke har hatt før, og det er i Rush trampolinepark. Dette tror jeg blir kjempegøy. Vi har også klatring. Det har vært en aktivitet før, men den har ligget i ro hos oss en god stund. Denne gangen skal vi klatre på Klatreverket i Drammen. Til disse to aktivitetene (Rush og Klatreverket) har vi fått låne hele stedet alene i 2 timer på Klatreverket og 1 time på Rush. Vi har i tillegg fått leie et møterom som vi kan ha litt sosialt samvær å spise litt før vi reiser hvert til vårt. Siden vi har fått låne hallene alene, så kan vi også tilpasse mtp på musikk som de pleier å spille. Dette er bare helt supert.

Vi har også riding. Denne aktiviteten hadde vi jo også ifjor, men da i regi av Hest og mestring som hadde fått midler til å avholde en aktivitet for frivillig organisasjon. Dette ble så godt mottatt at vi hadde lyst til å sette det opp nå i høst også.

Bowling blir det også som vanlig, og den vil være på Bowling1 i Drammen som før.

Av treff så har vi nå startet opp Aspergertreff/treff for voksne med diagnose. Dette er i lokaler i Erik Olsens vei 3 i Drammen. Her vil aldersgrensen være 18 år. Om man vil ha med støttekontakt/pårørende eller en venn så er dere hjertelig velkomne til dette. I Hønefoss vil det også bli treff for voksne med diagnose, men her blir det ikke hver måned men annenhver måned.

Medlemstreff blir det i Hønefoss og Drammen. Dette er for alle uansett alder. I Drammen er det medlemstreff hver måned, men i Hønefoss vil det være annenhver måned.

Vi vil også ha mammakveld, pappakveld, foreldre/pårørende/foresattekveld og søskentreff. På mamma og pappakveldene vil vi bestille bord ute på en restaurant i Hønefoss og en i Drammen. For foreldre/pårørende/foresatte og søsken vil vi lage istand noe i våre lokaler i Buskerudveien 72, 3024 Drammen.

Jeg gleder meg til å treffe dere alle igjen!

Mvh Gro Iren/leder