Aktiviteter i mai

Medlemsaktiviteter i mai

Vi i autismeforeningen Oslo fylkeslag har flere aktiviteter i mai. Her kommer en oversikt og informasjon om påmelding.

For de yngste barna (1-7 år)  med ASD diagnose og deres søsken har vi nå ett samarbeid med Oslo mikrolekeri. Vi har leid hele lekelandet for å kunne tilrettelegge for mer skjerming og mindre sanseinntrykk enn det er på sånne steder i ordinær åpningstid. Selve aktiviteten blir på lørdag 25 mai. Vi vil dele det inn i puljer med plass til 8 barn per pulje. Pulje 1: 15.00-16.00. Pulje 2: 16.00-17.00. Pulje 3: 17.00-18.00. Egenandel på 50 kr per barn. Ønsker dere å melde på deres barn/søsken eller har spørsmål om aktiviteten send en e-post til oslo@autismeforeningen.no Alle barn må ha med en forelder eller ledsager.

For tenåringer (13-19 år)

Autismeforeningen- Oslo fylkeslag inviterer tenåringer (13- 19 år) til Pizza treff på Peppes pizza Nydalen. Dato 12 mai Tid: 14.00-17.00 For mer informasjon og påmelding. Send en e-post til: hngundersen@gmail.com

For alle aldre:

Autismeforeningen – Oslo fylkeslag starter opp turdag på Sognsvann igjen nå som det endelig er litt varmere vær.

NB. Oppmøte ved kiosken

Vi har foreløpig satt opp disse datoene

– Søndag 12 mai klokken 11.00-13.00

– Søndag 26 mai klokken 11.00-13.00

Gode turstier som passer for alle. For mer informasjon og påmelding ta kontakt med Hege på epost: hngundersen@gmail.com

For pårørende:

Pårørende / nærperson treff for de som har ASF i familien på Sagene Samfunnshus. Vi møtes for en prat om erfaringer. Det blir servert kaffe og te. Dato 23 mai fra 18.30 til 21.00  Det er en gjeng med som møtes, men vi ser at en gruppe vanligvis ikke er så ofte representert og oppfordrer de som har barn i aldersgruppen 3- 8 år spesielt om å komme.