Støtt oss gjennom Grasrotandelen

Tipper du?
  Vil du gi en flott gave til fylkeslaget, kan du tilknytte Grasrotandelen din til oss eller verve en venn.  Vi forteller deg hvordan.

Det er gratis!

Det koster deg ingenting ekstra, men betyr at fem kroner av hver hundrelapp du spiller for i Norsk Tipping går direkte til fylkeslaget.

Du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver, og eventuell premie blir like stor. Fylkeslaget får støtte uansett om du taper eller vinner, men «alle» vinner når grasrotpenger går til lokale lag og foreninger som oss.

Hvordan velge oss som din grasrotmottaker

Alt du trenger å gjøre er å snakke med en kommisjonær eller velge oss som din grasrotmottaker via SMS. Send følgende melding til tlf. 2020:

GRASROTANDELEN 992092785

Hvordan verve en venn

Del denne artikkelen via Facebook eller skriv ut vervebrevet vårt og del det med vennene dine.  Andre vervematerialer finner du på fylkeslagets side på Norsk Tipping.

Takk for støtten!