Abonnere på nyhetsbrevet?

Del på Facebook

Omtrent hver måned sender vi ut et elektronisk nyhetsbrev, med informasjon om aktiviteter i foreningen, tips om eksterne kurs i regionen, nyttige linker, og viktige nyheter.

Klikk her for å abonnere.

Er det gratis?  Ja, abonnement er gratis — for både medlemmer og andre interesserte.

Hvordan abonnere.  Det er lett å abonnere på nyhetsbrevet.  Vi trenger bare ditt navn (eller nick) og din epostadresse.  Du må også velge om du vil motta html (se nedenfor).  Husk å klikke på "yes" under Abonner

Motta HTML?  Når du registrerer deg som abonnent må du velge om du vil motta nyhetsbrevet i HTML-format eller som ren tekst.  Outlook og diverse andre populære epostprogrammer klarer å vise html-epost.  Hvis epostprogrammet ditt klarer å vise epost med bilder, layout, og forskjellige farger og skriftstørrelser, da kan du trygt velge "yes" til spørsmålet motta HTML?  Hvis du seinere oppdager at du har valgt feil kan du endre abonnementet ved å trykke på lenken nederst på ethvert elektronisk nyhetsbrev som du mottar fra oss.

Kort om personvern.  Informasjonen vi samler inn vil kun bli benyttet til å sende nyhetsbrev og invitasjoner til aktiviteter i fylkeslaget.  Vi håndterer og oppbevarer denne informasjonen på en trygg og sikker måte, slik at personopplysninger ikke går tapt, misbrukes, leses, eller offentliggjøres.  Vi vil verken selge dine personopplysninger eller låne dem ut til tredjeparter.

Avslutte abonnement.  Du kan avslutte abonnementet på et hvilket som helst tidspunkt ved å trykke på lenken nederst på ethvert elektronisk nyhetsbrev som du mottar fra oss.

Velkommen som abonnent!