Aktivitetsdag på Sjøsportsenteret

Autismeforeningen Hordaland lokallag inviterer til aktivitetsdag for våre medlemmer på sjøsportsenteret for funksjonshemmede 4. August klokken 13-17.

sjøsportsenteret for funksjonshemmede 4. August klokken 13-17.

På sjøsportsenteret er det båt, Løvegutten, slik at alle får være med på båttur. Båten er også
tilrettelagt for fysiske funksjonsnedsettelser. På sjøsportsenteret er det kano, kajakk, padlebrett og robåt som deltakerne kan låne. Lokallaget tar med noen uteleker. Vi serverer grillmat og drikke. Ber om at eventuelle allergier registreres i påmeldingslink. Pris kroner 25 per. person.

Alle må melde seg inn via link i letsreg.no, også ledsagere. Dette slik at vi skal kunne beregne
innkjøp av bevertning

Kontaktperson: Vegard Mølstrevold.