Årsmøte 2015: innkalling og saksliste

I AUTISMEFORENINGEN I NORGE, AKERSHUS FYLKESLAG

på Litteraturhuset i Oslo sentrum,
tirsdag 24. februar 2015
fra kl. 17.00 (se programmet under)

kl. 17.00-17.30 Registrering og enkel middag
kl. 17.30-19.00 Årsmøte
kl. 19.00-21.00 Seminar om stress og kognitiv overbelastning
Praktisk informasjon
Se invitasjonen for veibeskrivelse og mer informasjon om seminaret.

Påmeldingsskjemaet finner du her. Påmelding er nødvendig hvis du skal spise middag med oss eller delta på seminaret, men selve årsmøtet (generalforsamlingen) er åpent til alle medlemmer uansett om de er påmeldte eller ikke.
Sakspapirene (deriblant regnskap, budsjett, årsmelding og valgkomiteens innstilling) vil bli lagt fram på årsmøtet. De som ønsker det kan be om å få tilsendt sakspapirene via epost.

SAKSLISTE
Innledning – Styret ønsker velkommen og presenterer seg selv.
Sak 1 – Valg av møteleder, referent og tellekorps
Sak 2 – Godkjenning av dagsorden
Sak 3 – Godkjenning av antall stemmeberettigede
Sak 4 – Årsmelding avsluttet pr. 31. desember 2014
Sak 5 – Revidert regnskap avsluttet pr. 31. desember 2014
Sak 6 – «Vennskap og fellesskap» som nytt satsningsområde.  Orientering om styrets mål.
Sak 7 – Budsjett 2015
Sak 8 – Valg.  Valgkomiteens innstilling legges frem på årsmøtet.
P.S.  For dere som frykter et langt og kjedelig møte kan vi understreke at årsmøtet pleier å være kort, informativt og hyggelig. Her kan dere treffe våre engasjerte tillitsvalgte og lære mer om fylkeslagets tilbud og planer. Fylkeslaget har en flink valgkomite, og ingen risikerer å bli presset til å ”melde seg til tjeneste.”