Gårdsleir på Solbakken gård

Sommeren 2021 kan Autismeforeningen i Norge, Hordaland fylkeslag, tilby våre medlemmer gårdsleir på Solbakken gård på Bontveit.

Det blir satt opp to grupper og gruppe 1 blir mandag 26. juli, onsdag 28. juli og fredag 30. juli, fra kl 1000-1500, mens gruppe 2 blir tirsdag 27. juli, torsdag 29. juli og lørdag 31. juli. Det er 10 plasser på hver gruppe og det vil være en representant fra Autismeforeningen til stede på arrangementet.

Pris: 300 kr pr deltaker.

Det vil bli anledning til å ri på hest, kjøre med hest og vogn og mate høner, griser og sauer. Lunsj er inkludert.

Påmelding på deltager.no. Vi forutsetter minimum 5 påmeldte pr gruppe for å kunne gjennomføre.

Velkommen til gårdsleir på Solbakken gård