Digital foreldre og pårørende gruppe for medlemmer 16 april kl 18.30

På vårt digitale foreldre og pårørende treff den 16 april kl 18.30 er vi så heldige at Glenne regionale senter for autisme deltar de første 15 minuttene for å gi informasjon om hvordan  situasjonen med korona  påvirker deres tjeneste tilbud.

Det er i disse tider ekstra vanskelig for flere av våre medlemmer å delta på sosiale aktiviteter, ikke minst foreldregrupper. Vi ønsker derfor å invitere deg som forelder / pårørende til å delta på digital foreldregruppe i denne perioden, vi vil derfor prøve ut en digital plattform og tilbudet gis i første omgang kun til våre medlemmer som har registrert sin epost adresse i medlemsregisteret.

Vi står nå i en tid som er utfordrende for de fleste av oss. Mange står i sårbare situasjoner, uten oppfølging og tilrettelegging som vi vet at hverdagene krever.

Vi i fylkeslaget ønsker å gjøre noe med dette, så ta med dere en kaffekopp eller det dere ønsker og bli med oss på en liten pratestund.  Send oss et svar på  mailen som er sendt ut, da vil dere få tilsendt link til det digitale møterommet vi skal bruke. Har du ikke fått mail, send oss en mail om det så skjekker vi om du står med riktig epost i medlemsregisteret.

Du vil så få instruksjoner om hvordan du kan delta. Linken og forklaringen om hvordan det skal gjøres, vil kun bli sendt ut til de som ønsker å delta.

Vårt virtuelle møterom er tilgjengelig for deg på alle plattformer: Mobil, PC og Mac.

På vår digitale foreldregruppe vil det være flere pårørende som møter samtidig, dersom du ønsker 1:1 samtale med en likeperson ber vi om at du heller tar kontakt med våre likepersoner per telefon. Vi minner om den etiske taushetsplikten. Det som blir sagt i dette digitale rommet blir i det digitale rommet.

Husk at ved å be om linken til vårt digitale møterom, så samtykker du til bruken av denne plattformen.

Du finner mer informasjon om  våre tlf nr på vår hjemmeside: https://autismeforeningen.no/vestfold/om-oss/

Fremtidige møter

1. april kl. 20:30