Bli med på kajakk kurs i basseng!

Vi gjentar suksessen fra i høst og inviterer til kajakk kurs, men denne gangen i bassenget på Krokeide.

Det vil være et variert tilbud avhengig av om man har padlet tidligere eller ikke. Det vil være fokus på lek og egne valg. For personer med god erfaring fra kajakk vil det være mulighet for å prøve seg på eskimorulle. Medlemmer som har behov for ledsager, må ha med seg det. Vi stiller med instruktør, kajakker og annet utstyr som er nødvendig.

Dato: Tirsdag 18. april 2023

Klokken: 18:00 – 20:00

Sted: Bassenget på Krokeide Videregående skole

Adresse: Korsnesveien 70, 5244 Fana

Har dere spørsmål så send oss en mail: hordaland@autismeforeningen.no

eller ring oss på telefonnummer 905 13 434.

Alle deltar på eget ansvar, Autismeforeningen Hordaland er tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Egenandel kr.200,- og påmelding gjøres her: Kajakk kurs i basseng