Autisme i dag 4/2023

Her kommer årets siste utgave av Autisme i dag. I denne utgaven finner du blant annet intervju med forfatter Jon-Are Masternes som i voksen alder ble diagnostisert med autisme. Vi får møte med Andre Berg-Sørli som er medlem i foreningen og har en stor interesse for tog, samt lese ti tips for en gladere jul.

Nå er årets siste utgave av Autisme i dag ute. I denne utgaven finner du blant annet intervju med forfatter Jon-Are Masternes som i voksen alder ble diagnostisert med autisme. Vi får møte med Andre Berg-Sørli som er medlem i foreningen og har en stor interesse for tog, samt lese ti tips for en gladere jul.

Vi håper bladet faller i smak. For deg som mottar bladet i posten vil denne ankomme innen kort tid.