Dette er et lavterskeltilbud, og uansett om du er autist, pårørende, jobber i skole eller barnehage eller er interessert på en annen måte, er du hjertelig velkommen! Man trenger ikke å være medlem i Autismeforeningen for å være med.
Vi vil arrangere flere treff utover året, kom gjerne med tips til temaer du vil vi skal ta opp, eller folk vi bør invitere til en prat.
VEL MØTT!
Det blir enkel servering.
For spørsmål og påmelding ta kontakt med Fredrik, tlf. 919 99 569, Linda, tlf. 40 06 02 76, eller Berit tlf. 932 18 115