Vi satser på å være ute i bakgården, men samles inne i kafeteriaen hvis været blir dårlig. Servering av pizza, is, snacks og drikke. Det blir åpen mikrofon slik at de som har lyst til å bidra med underholdning eller kulturinnslag kan gjøre det. Kanske har du en vits eller god historie på lager, eller kanskje du synger eller spiller et musikkinstrument? Vi oppfordrer både store og små til å delta.
Aust-Agder lokallag har for tiden tekniske problemer med å sende ut samlet e-post til alle våre medlemmer. Vi oppfordrer derfor våre medlemmer og andre interesserte til å spre invitasjonen videre.
Påmelding til Torhild Jåvold senest dagen før på e-post torhildjaavold@autismeforeningen.no eller SMS 41684955. Gi beskjed om allergier, dietter eller andre hensyn. Arrangementet er alkoholfritt.