Velkommen til "Kaffepraten". En uformell prat og erfaringsdeling om autisme/adhd/hverdagens utfordringer. Alle er velkommen og du trenger ikke være medlem for å delta. Inngang underetasjen i Grong Kommunehus. Send en tekstmelding til Berit, tlf 93843417- og meld deg på innen tirsdag 23.juni - så blir det pizzaservering. Si fra om evt matallergier ved påmelding. VELKOMMEN