Aktivitetstreff i Ålesund har fått "nye" lokaler 😊
Det vil si, vi er tilbake hos Caverion i Lerstadvegen 545, 3 etasje.
Det ble rett og slett for dyrt på Fontenehuset, desverre.
Men, vi har planlagt litt endringer av bruk av lokalet på Caverion for å kunne fortsette med aktiviteter og enkel servering.
Vi får til:
- Hyggelig samtaleområde for de som bare har lyst å prate litt.
- Maling og tegning - vi har tegnesaker, malesaker og egnet papir. Ta med eget lerret hvis ønskelig.
- Gaming, Nintendo Switch, diverse spill
- Kortspill og brettspill
Gratis parkering og inngang på baksiden av bygget der Kiwi og Lyreko holder til.
Håper mange tar turen!
😊