Velkommen til Årsmøte

Til alle medlemmer av Autismeforeningen i Norge, Østfold fylkeslag

Aktivitetsåret 2017 er snart over, og vi nærmer oss årsmøte. Dette avholdes:

Tirsdag 27. februar 2018     Kl 18:00 i foajeen til Fredrikstad bibliotek’s aula.

Saker til årsmøtet sendes på mail til: ostfold@autismeforeningen.no

Frist: 6. februar 2018.

Vi ønsker denne gang å kombinere årsmøtet med et foredrag om et spennende og stadig aktuelt tema.

Vi starter med servering av pizza og drikke slik at man slipper å ordne med middag før møtet.

Etter bespisning, vil foredragsholder Thomas Winther snakke om temaet: ‘Autisme og seksualitet’

Kort om foredragsholderen:

Thomas Winther er utdannet barnevernspedagog, familieterapeut og sexolog.

Han jobber til daglig ved «Villa frisk» hvor han sammen med flere spesialutdannede tilbyr samtaler/veiledning innen sexologisk- og psykologisk problematikk, inkludert par- og familieterapi. Winther har erfaring fra spesialisthelsetjenesten og har også arbeidet ved ulike barne/ungdomsinstitusjoner.

Etter hans foredrag, starter selve årsmøtet.

Innkalling og saksliste vil bli sendt ut på mail senest 2 uker før årsmøtet.

Kurs og servering er gratis for våre medlemmer.

Det er viktig med påmelding til årsmøtet denne gang m.t.p bestilling av nok pizza m.m

Påmelding sendes på mail til pamelding.ostfold@autismeforeningen.no

Håper dette hørtes interessant ut, og at du har tid og lyst til delta.

Vi i styret ønsker å gjøre en best mulig jobb for våre medlemsfamilier, og setter derfor stor pris på innspill og saker til Årsmøtet.

Vi ønsker deg og dine alt godt for det nye året!

Autismeforeningen i Norge, Østfold fylkeslag

Logg inn