Varsel om Årsmøte

Til alle medlemmer

Velkommen til Årsmøte i Vestfold fylkeslag. Vi har hatt et spennende år med mange oppgaver. Den største jobben vår i 2019 var å bevare Glenne. Dette klarte vi. Glenne får fortsatt være en egen enhet.

Vi jobber interessepolitisk og arrangere familie aktiviteter for hele familien

Årsmøtet blir avholdt 4 mars kl 18.00. på Torp hotell. Innkallelse med fullstendig saksliste og Årsmøte papirer kommer ca 14 dager før.

Har dere saker dere ønsker at vi skal behandle på Årsmøte eller ved Landsmøte for Autismeforeningen i Norge i April 2020 , så send oss dette 🙂

Saker som skal opp på Årsmøtet må være oss i hende innen 21 februar 2020.

Kun innsendte saker blir behandlet på årsmøtet.

Det kan sendes skriftlig til oss på vår mail

vestfold@autismeforeningen.no eller pr post til

Autismeforeningen i Norge , Vestfold Fylkeslag .

Lågendalsveien 2571, 3282 Kvelde

Saker dere ønsker som skal tas opp på Landsmøtet i april må også sendes skriftlig til samme e-mail adresse eller pr. post til samme tid.

Etter Årsmøtet invitere vi til middag og sosialt samvær 🙂 Ønsker du/dere å delta på middag må vi ha bindende påmelding innen 21 februar. Send oss på mail.

Allergier og dietter må gis skriftlig pga bevertningen til oss.

Har dere noen spørsmål eller annet ta gjerne kontakt med oss.

Med hilsen

Styret