Tur til Knaben

Vi i Autismeforeningen Vest- Agder lokallag inviterer familier til opphold på Knaben leirskole i Kvinesdal

(Knaben Leirskole – Knaben) fredag 27. januar kl. 17.00 – søndag 29. januar kl. 15.00.

Målgruppen for oppholdet er barn i barne- og ungdoms skole alder med sine søsken og familie.

Egenandelen for en helg fra fredag kl. 17.00 til søndag kl. 15.00 er kr 1000 pr familie.

På Knaben Leirskole disponerer vi oppholdsrom, tv- rom, kjøkken, gymsal og badebasseng hele helgen. Lørdag mellom kl. 17.00 og kl.18.30 er svømmebasseng og garderober åpent for andre brukere.

Alle står for egen mat til måltider utenom Lørdagskvelden. Denne samler vi inn penger til og lager noe felles.

Her er det første til å melde seg på som gjelder. Forutsetningen er at egenandel på kr 1000 er innbetalt på lokallagets kontonummer.

Vinterstid på Knaben kan en blant annet friste med gruvesamfunnet, Knaben landhandel, alpinanlegg, svømming, gymsal, turmuligheter, gapahuk bål kos og grilling, aking, og skigåing.

Mer informasjon ved påmelding. Påmelding til Nancy Antonisen innen 30. november på tlf. 48054804

Logg inn