
TUR TIL LEKEPLASS I PORSGRUNN
Vil gjerne invitere til en dag på lekeplassen ved Rådhuset i Porsgrunn 25 mai kl 15–19,man blir selvfølgelig så lenge man vil selv.
Der kan man leke,skravle eller gå rundt i Porsgrunn. Det er også en fin lekeplass lengre ned som man kan gå til.
Vi kjøper med kjeks
Så ta med drikke selv:)
Håper på en fin dag sammen med dere:)
Påmelding: telemark@autismeforeningen.no

Navn:
Alder:
Adr:
Allergi:
Hilsen styret