Foredrag 2 Mars med Stian Orm og Jon Arne Løkke

Gammelt innlegg

Merk at dette innlegget ble publisert for mer enn 2 år siden. Informasjonen i innlegget kan derfor være utdatert.

Foredrag 2. mars

Stian Orm og Jon Arne Løkke kommer til Porsgrunn 2. mars. Våre medlemmer har etterlyst faglig innhold i forbindelse med årsmøte. Vi lytter selvsagt til medlemmene våre og ber dere sette av datoen allerede. Tid og sted er kl 12.30 på Comfort hotell i Porsgrunn.

Stian Orm har diagnosen barneautisme. Fra å ikke kunne bo hjemme på grunn av sine omfattende atferdsvansker, eller nyttiggjøre seg et ordinert skoletilbud i barndommen, studerer han nå psykologi på Universitetet i Oslo Stian er en meget dyktig foredragsholder og har vunnet priser for sine bidrag til å øke forståelsen av autismespekterdiagnoser.

Jon Arne Løkke er dosent ved Høgskolen i Østfold. Jon var svært delaktig i og har oversikt over omgivelsenes rolle i å hjelpe Stian med å utvikle seg til den han er i dag. Jon kommer, i samarbeid med Stian, til å fortelle om de ulike suksessfaktorene som førte til de omfattende endringene Stian gikk gjennom.

Vi håper at mange får mulighet til å komme. Mer info følger snart, i forbindelse med utsendelse av årsmøteinnkalling.

Hilsen oss i styret

Bildet kan inneholde: 2 personer, personer smiler, skjegg