Autismekursene på Melhus i Sør-Trøndelag

Gammelt innlegg

Merk at dette innlegget ble publisert for mer enn 6 år siden. Informasjonen i innlegget kan derfor være utdatert.

Medlemmer i Autismeforeningen som er pårørende til mennesker med en autismespekterdiagnose, selv har en diagnose eller er tillitsvalgte, kan høre på foredragene gratis, men må selv betale for mat og eventuell overnatting.

Avtale om overnatting og kjøp av måltider må gjøres i god tid. Det er begrenset antall overnattingsplasser. Dersom flere ønsker overnatting enn det er plasser, vil studentene gå foran. Måltider kan alle bestille, bare man avklarer bestilling uka før kursstart av hensyn til innkjøp.

Medlemmer må melde seg på til Anne-Grethe Tøssebro, Anne-Grethe.Tossebro@statped.no

Se oversikt over kurs 2014/2015.

About the Author