01. okt 2022

01. okt 2022
Utløpt!
10:00 - 23:55

Vi i Hordaland lokallag har de store gleden av å invitere til årets høstseminar lørdag 1. oktober 2022 på Quality Hotel Edvard Grieg. Det vil være faglig påfyll, kontakt med andre. god mat, lade batteriene med en sosial kveld med 3-retters middag og underholdning, og mulighet til overnatting for de som ønsket det.

Her er mulighetene mange for å delta, finn det som passer best for deg/dere:

Seminar m/lunsj, middag og hotell: medlem kr.950,-/ ikke medlem kr.1.800,-

Seminar med lunsj:          medlem kr.300/ ikke medlem kr.600

Seminar med lunsj og middag: medlem 500,-/ ikke medlem kr.1.000,-

Påmelding via denne linken: Påmelding Høstseminar 2022 Frist for påmelding er mandag 19.september!

Årets foredragsholdere:

Kristian Øen: Jobber som høyskolelektor ved NLA høgskolen, og er stipendiat ved Uib. Han vil snakke om mestringsstrategier/teknikker, støttetiltak og hjelp/selvhjelp, hvordan møte mennesker på spekteret og hvordan hjelpe med forståelse.
Monica Helleland Tøsse: Jobber som Stipendiat, pedagogikk ved NLA Høgskolen Bergen, og vil snakke om familieperspektivet og hvordan personer med diagnose ikke trenger å bli fikset – men trenger å bli forstått.
Elida Grøndahl: Jobber ved spillhuset i Bergen, og vil snakke om det å få Aspergerdiagnosen som voksen

Årets underholder:

Myrna Braza lager god stemning og byr opp dans etter middagen.

Er det noe dere lurer på ta kontakt med oss på telefon 905 13 434 eller på mail: hordaland@autismeforeningen.no