Buskerud lokallag
31. mai 2022
Utløpt!

Treff for voksne med diagnose, Drammen!

Eriks Olsens gate 3
31. mai 2022
Utløpt!

Hei, alle sammen!

Da har vi gleden av å invitere til treff for voksne med diagnose i Drammen. Vi har endret navnet fra Aspergertreff for voksne til Treff for voksne med diagnose. Dette for at alle skal føle seg inkludert uansett hvilken diagnose man har innenfor det «gamle» diagnose systemet. Fremover nå vil det være sånn at alle nivåer innenfor autisme kommer innenfor Autismespekterdiagnose.

Dette er et treff for alle over 18 år med en diagnose på autismespekteret. Eva har i år som ifjor ansvaret for treffet, men det kommer mest sansynlig til å være med en til på disse møtene. Enten vil da hennes mann være tilstede som likeperson, eller så vil det være med andre fra styret.

Det vil bli litt endringer i matserveringen fra foregående år. Det vil ikke alltid være pølser som blir servert. Dette vil det bli litt mer info om dette på treffet.

Ved spørsmål send mail til: gro.i.j.stenberg@autismeforeningen.no

Påmelding til treffet gjøres via dette skjemaet HER!

For medlemmer er det gratis, siden dette er et lavterskeltilbud, men for de som ikke er medlemmer vil det være en egenandel på 75,-

Vel møtt alle sammen!