Buskerud lokallag
09. mai 2023
Utløpt!

Treff for voksne med diagnose, Drammen!

Eriks Olsens gate 3

3019 Drammen

09. mai 2023
Utløpt!

Hei, alle sammen!

Hjertelig velkommen til treff for voksne med diagnose. Dette er et treff for alle over 18 år med en Autismespekter diagnose.

For medlemmer er det gratis siden dette er et lavterskeltilbud, men for de som ikke er medlem er det en egenandel på 50,- .. Dette gjelder også for ledsagere i følge med en deltaker som ikke er medlem.

Egenandel Vippses til vippsnr. 705368/Treff for voksne

Påmeldingskjemaet finner du HER

Skulle det være noen spørsmål til dette skjemaet så er det bare å ta kontakt med oss på messenger eller mail. Så hjelper vi så gjerne.

Eva har i år som ifjor ansvaret for treffet, men det kommer mest sansynlig til å være med en til. Om du skulle være noe forsinket til treffet, eller skulle være forhindret i å møte opp sendes det en sms til Eva på mobilnummer:. 93899685.

Vel møtt!