06. des 2022

Møtepunktet for voksne med Asperger

06. des 2022
Utløpt!

Vi vil med dette ønske gamle og nye medlemmer velkommen til Møtepunktet.

Ønsker du å treffe andre voksne med Asperger syndrom? Da ønsker vi deg velkommen til et sosialt treffpunkt for personer med Asperger syndrom.

Kjenner du noen dette passer for? Da er vi takknemlig for at du deler med dem.

Hvert treff starter som oftest med en kort forelesning. Etter forelesningen vil vi som oftest dele oss i grupper for å diskutere temaet. Gruppene vil deles opp på forskjellige måter avhengig av tema.

Det vil være temaer rundt det å leve med Asperger syndrom. Det er også mulig å komme med ønsker til tema.

Det vil gi større kunnskap om likheter og hvor store forskjeller det kan være mellom med AS. En blir møtt med forståelse og aksept av andre som er i en tilsvarende situasjon.

Møtepunktet blir drevet av Ellen Kleven, Unni Sagstad, Astri Næss og Åslaug Kalstad. Astri er ny med oss. Hun har arbeidet med autismespekterdiagnoser i mange år.

Sted:           Gymsalen på Kronstad DPS. Bruk hovedinngangen, så blir du møtt der.
Tidspunkt: Tirsdager kl 1800 – 2000.

Datoer:       13.september, 11.oktober, 8.november og 6.desember.

For medlemmer av Autismeforeningen er det gratis å delta (Hovedmedlemsskap koster kr 400,-). For ikke-medlemmer koster det kr 300 for semesteret. Betales på Vipps #94713

Påmelding sendes til Åslaug Kalstad

Påmelding må inneholde navn, fødselsdato, adresse, mailadresse og telefonnummer (gjelder både gamle og nye medlemmer)

Spørsmål? Kontakt Åslaug, tlf. 92663681