Buskerud lokallag

14. sep 2022
Utløpt!

Hei, alle sammen!

Da har jeg gleden av å kunne tilby Ringerike og omegn medlemstreff i Hønefoss igjen.
Dette blir avholdt i lokalet til Lærings- og mestringssenteret på Ringerike sykehus. Det vil hovedsakelig være opp til medlemmene som kommer å legge opp til hva de ønsker å prate om på disse treffene. Her er det medlemmene som skal ses synes vi. Temakvelder og foredrag vil bli satt opp i Hønefoss etter ferien. Det er gratis parkering etter kl. 16.00. Så det er bare å parkere der det måtte passe seg sånn på anviste plasser påm sykehusets parkering. Lærings- og mestringssenteret finner du ved å gå inn hovedinngangen og rett til venstre ved kiosken. Døren vil være åpen frem til treffet starter, er den lukket er det bare å åpne med døråpner på veggen til høyre.

Vi vil ha en enkel servering som før. Med kaffe/te og mineralvann/saft, og litt å bite i mens vi prater.
Påmelding gjøres ved å trykke HER!

Håper vi ses, og vel møtt!

Mvh Gro Iren!