Hordaland lokallag

08. jun 2023
Utløpt!
17:00 - 19:00

Vi tilbyr nå bading hver uke på Luranetunet Omsorgssenter i Os på torsdager med oppstart torsdag 19.januar 2023 klokken 17:00.

Adresse: Solstrandvegen 39, 5200 Os

Ved mange påmeldte vil deltakerne bli delt inn i grupper, og påmeldte får mail om når de skal møte opp. Gruppene vil bli fordelt av styret

Dette er et tilbud kun for medlemmer av Autismeforeningen i Norge med diagnose. Alle under 12 år samt de over 12 år som ikke er svømmedyktige, må ha med seg ledsager ut i bassenget, og da kun 1 ledsager pr. deltagende medlem. Medlemmer som har ledsagerbevis for 2 eller flere personer kan ha med seg det antall ledsagere som beviset tilsier ut i bassenget.

For at alle skal få en god opplevelse i bassenget er det viktig at alle deltagere tar hensyn til hverandre og respekterer tiden de får tildelt i bassenget.

Autismeforeningen i Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Det vil være badevakter til stede med livredningskompetanse. Vi ber om at ledsager sørger for at barn ikke løper på flisene i lokalet, dette for å forhindre skade.

Husk gjeldende regler for smittevern.

Pris 400,- kroner i halvåret.