Regionale, nasjonale og internasjonale arrangementer. (For lokale kurs og arrangementer, se fylkeslagenes nettsider.)

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Grunnkurs i tilrettelegging for Asperger og ASF

7. mars 2014 kl. 09:00 - 15:00

Asperger syndrom/høgt fungerande autisme i familien?
Korleis leggje til rette for ein enklare kvardag?

Kurset vil ha fokus på grunnleggande kunnskap om tilrettelegging, visuelle verktøy og andre pedagogiske reiskapar og metodar som kan bruk ast for å kompensere for nokreav barnet sine vanskar i kvardagen. Vi ønskjer å gimange praktiske eksempel på ulike hjelpemiddel/verktøy og metodar som kan vere til hjelp for å handtere desse utfordringane.  På kurset vil vi gi eksempel på anbefalte hjelpemiddel/ verktøy for god tilrettelegging for menneske med autismespekterforstyrringar. Vi ønskjer blant anna å vise korleis struktur og organisering kan gi barnet ein meir føreseieleg kvardag og oversikt, og skape auka sjølvstende og fleksibilitet. Vi ønskjer også å gi eksempel på metodiske tilnærmingar/ strategiar som vil fremme og stimulere kommunikasjon, sosial utvikling og førebyggje utfordrande åtferd.

Kurskatalog

Dato: