Regionale, nasjonale og internasjonale arrangementer. (For lokale kurs og arrangementer, se fylkeslagenes nettsider.)

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Gratis tur til Jul i Vinterland

18. desember 2015 kl. 10:00 - 13:00

LIN ønsker å invitere minoriteter med nedsatt funksjonsevne og deres familie til en gratis dagstur til Jul i Vinterland, hvor vi også skal ut å spise sammen.

Skjermbilde 2015-12-15 kl. 14.58.11

Vi står for alle kostnader

Dag: Fredag 18.12.2015

Tidspunkt: 10:00-13:00

For påmelding kontakt Nor Fares på mail: nor@linorg.no

LIN (Likestilling, Inkludering og Nettverk) er en frivillig flerkulturell organisasjon som ble startet i januar 2009. LIN er dannet av kvinner og jobber for likestilling og inkludering av minoritetskvinner. LIN er en plattform for informasjon, kunnskap, kommunikasjon, dialog og tillit mellom minoritetsbefolkningen og det norske samfunnet på tvers av etnisitet, religion og kultur. Gjennom en rekke samarbeidsprosjekter med andre offentlige institusjoner er vi en katalysator og bidragsyter i integrerings- og inkluderingsarbeidet. Arbeidet vi gjør har en stor verdi for et likestilt samfunn og et inkluderende Norge. LIN samarbeider med en rekke frivillige organisasjoner og offentlige instanser. LIN jobber mot sosial ekskludering og fattigdom.

Mer om LIN

Dato: