Regionale, nasjonale og internasjonale arrangementer. (For lokale kurs og arrangementer, se fylkeslagenes nettsider.)

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Forfattermøte: Lars Amund Vaage

25. februar 2014 kl. 08:00 - 17:00

Møte med forfatteren Lars Amund Vaage og romanen Syngja

[stextbox id=»info» float=»true» align=»right» width=»300″]

Romanen fekk strålande kritikkar. Vaage fekk Brageprisen, Nynorsk litteraturpris og blei nominert til Kritikerprisen for denne boka.

”Dette er ein djupt personleg roman, vakker og tankevekkande, naken og open, om å leva med ei dotter med autisme. Romanen er eit forsøk på å skriva hennar historie og handlar om kor vanskeleg det er, men òg kor viktig det er å forstå ei som ikkje let seg forstå”

[/stextbox]

Folkeakademiet Sørum har i samarbeid med Sørum bibliotek, Sørum aktivitetssenter og Autismeforeningen i Norge, avdeling Akershus, invitert forfatteren Lars Amund Vaage til et åpent møte i Sørum bibliotek torsdag 6. mars. Forfatteren vil fortelle og lese fra boka Syngja. Etter foredraget er det satt av tid til samtale med publikum.

Arrangementet er gratis.

[stextbox id=»delicatebox» caption=»Forlaget Oktober om forfatteren» collapsing=»false»]

Lars Amund Vaage (fødd 1952) debuterte i 1979 med romanen Øvelse kald vinter. Han har sidan skrive ei rekke særeigne romanar, noveller, skodespel, barnebøker og dikt. Han er og gjendiktar. Han har motteke mange prisar for bøkene sine.

Han er oppteken av kva som skjer med menneska i eit samfunn der tradisjonane vert borte, av personar som tek val på tvers av det som vert sett på som riktig. Kva skjer med dei som skiljer seg ut? Kva fortel situasjonen til dei svake om samfunnet dei bur i? Språkløyse og musikkens språk er sentrale tema hos han, og spørsmålet om kjærleikens karakter og vilkår. Vaage er ein framifrå stilist og formelt utprøvande i det han skriv. Fleire av bøkene hans har skapt debatt då dei kom ut, t.d. Den framande byen, den nyskapande historiske romanen om psykiataren Wilhelm Reich, og romanen Tangentane om ein knust musikardraum frå 2005. Nokre av verka hans har blitt omsette til andre språk, t.d. tysk, russisk, polsk, hindi og engelsk.

[/stextbox]

Dato: