Regionale, nasjonale og internasjonale arrangementer. (For lokale kurs og arrangementer, se fylkeslagenes nettsider.)

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Forfattermøte: Lars Amund Vaage

6. mars 2014 kl. 18:00 - 20:00

vaage6. Mars kl. 18.00 kommer Vaage til biblioteket på Sørumsand og snakker om- og leser fra boka Syngja.

Syngja er en dypt personlig roman, vakker og tankevekkende, naken og åpen, om å leve med en datter med autisme.

Det blir anledning til å stille spørsmål til forfatteren og til Autismeforeningen og enkel servering.

Sungja_Innbundet_fullbokDen eg skriv dette til kan ikkje lesa. Ho kan ikkje skriva, og ikkje snakka heller, endå om dei fremste fagfolka i landet har prøvd å læra henne dette i mange år. Det kom nokre ord, og ho tok dei i bruk, men så smuldra dei opp i munnen hennar. Ho brukte dei annleis enn andre. Ho sa orda rett, men visste ikkje kva dei betydde. Ho smakte på dei, song dei, masa med orda, så dei kom til å bety alt og ingenting, og så blanda dei seg med dei andre lydane hennar, blei borte i leiken med tunga og stemmebanda, forsvann inn i hylet og mumlinga, og me høyrde dei ikkje igjen. (Utdrag av boka).

Forfattermøtet arrangeres av : Folkeakademiet Sørum, Autismeforeningen Norge, Akershus fylkeslag, Sørum aktivitetssenter og Sørum bibliotek.

folkeakademiet-sørumAiNWPSørum-Kommune

Dato: