Regionale, nasjonale og internasjonale arrangementer. (For lokale kurs og arrangementer, se fylkeslagenes nettsider.)

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Fagsnakk: Helseinformasjon til sårbare grupper

5. februar 2018 kl. 14:00 - 15:00

LikeverdUKA:

Hvordan nå frem med helseinformasjon til sårbare grupper?
Kom på Fagsnakk og hør Humanister i Praksis-studenter fra NTNU presenterer arbeid og produkt. Psykiatrisk sykepleier Ingunn Haus ved Fys.Med.Lian/St. Olav innleder om den kliniske bakgrunnen for oppgaven. Foredraget er en del av LikeverdUKA.

Når: 5. februar Kl. 14:00-15:00
Hvor: Bibliotek for medisin og helse, 2.etg i Kunnskapssenteret
Ta gjerne med matpakke – vi serverer kaffe og te.
Arrangementet er gratis. Velkommen!

Om Humanister i Praksis: https://www.ntnu.no/hip
Humanister i praksis (HIP) handler om bruk av humanistisk fagkompetanse i arbeidslivet. Emnet er en treningsarena for å anvende studentenes kompetanse på aktuelle problemstillinger i tverrfaglige team.

Om Klinikk for fysikalsk medisin og rehabilitering, Lian: https://stolav.no/avdelinger/klinikk-for-fysikalsk-medisin-og-rehabilitering

Om Likeverdige helsetjeneste: Like gode tjenester til alle som trenger det, når de trenger det – uavhengig av etnisk bakgrunn, språk, tro eller livssyn, alder, kjønn, seksuell orientering, bosted, funksjonsevne og sosioøkonomiske forutsetninger. https://stolav.no/seksjon/nyheter/Sider/En-helsetjeneste-for-alle-.aspx

Faglig kontaktperson: Fostervold, Marianne Eidem

___
Formidle forskning?
Ønsker du å formidle forskningen din til et bredere publikum? Har du et aktuelt tema du vil diskutere, eller en ny bok du vil presentere?
Ta kontakt på post@bmh.ntnu.no for å samarbeide om arrangementer og utstillinger ved Bibliotek for medisin og helse.

Dato:
5. februar 2018