Laster Hendelser

« All Hendelser

• Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

UTSETTES – årsmøte 2020

28. mars kl. 11:00 - 15:30

Grunnet den pågående koronapandemien og nasjonale restriksjoner som er blitt innført, ser styret seg nødt til å utsette årsmøtet inntil situasjonen er avklart. Det sittende styre fortsetter i sine verv fram til neste årsmøte.

Vi har tenkt å følge samme opplegg som planlagt og beskrevet under, men på en senere dato.

Lørdag 28. mars 2020 arrangerer vi årsmøte på Røde kors-huset i Lillestrøm. Samme dag arrangerer vi et foredrag som passer for alle interesserte, inkludert ungdommer og voksne på autismespekteret (ikke bare årsmøtedeltakerne). Vi håper på fullt hus!

Praktisk informasjon

Når:
lørdag 28. mars 2020. Årsmøtet starter kl. 11.30.
Dagens program er som følger:

• kl. 11.00-11.30  Lunsj og registrering av årsmøtedeltakerne.
  • kl. 11.30-13.00  Årsmøte. Kun for medlemmer. Bli medlem i dag!
  • kl. 13.00-13.30  Lett servering og registrering av foredragsdeltakerne. Åpent for alle.
  • kl. 13.30-15.30  Foredrag ved Adalheidur Sigurdardottir. Åpent for alle. Les mer her.

Hvor:
Røde kors-huset, Skedsmogata 3C i Lillestrøm. Huset er nær kinoen og er avbildet til venstre her. OBS: Huset ligger litt skjult bak Concordiabygget, og du må gå gjennom passasjen i midten av Concordiabygget for å komme deg dit.

Reise med bil:
Gå til kart.finn.no for en veibeskrivelse. Det er gratis parkering ved rådhuset hele lørdag, men det finnes også andre rimelige parkeringsmuligheter i nærheten.

Kollektiv reise:
Røde kors-huset er innen 10 minutters gange fra togstasjonen og bussterminalen i Lillestrøm, men nærmeste bussholdeplass heter Stortorget Lillestrøm. Planlegg reisen på www.ruter.no.

Pris og påmelding:
Det er lov å dukke opp gratis og upåmeldt på selve årsmøtet, men lunsjen før årsmøtet og foredraget etterpå krever påmelding og en liten egenandel. Hvis du sender påmelding innen fredag 20. mars 2020, betaler du kr. 50 pr. person. Hvis du ikke rekker fristen, betaler du kr. 100 pr. person. Betalingsinformasjon sendes noen dager etter mottatt påmelding. Klikk her for påmeldingsskjemaet eller gå til følgende adresse:  https://forms.gle/Q8W61ADuKDHk1iCA6.

Om årsmøtet

Årsmøtet er kun for medlemmer i Akershus fylkeslag. Møtet er formelt men samtidig informativt og hyggelig. Les mer om hva årsmøtet innebærer i «Spørsmål og svar om årsmøtet.»

Alle som er betalende medlem i Autismeforeningen og tilhører Akershus fylkeslag kan:

• Melde inn saker til årsmøtet. Det er ikke anledning til å fremme saker på sparket eller behandle saker av personlig art under årsmøtet. Hvis du har en prinsipiell eller virksomhetsrelatert sak som du ønsker å ta opp, send en epost til akershus@autismeforeningen.no senest lørdag 15. februar 2020 (dvs minst 6 uker før årsmøtet, jfr. vedtektene). Les mer om årsmøtesaker i «Spørsmål og svar om årsmøtet.»
  • Ta kontakt med valgkomitéen. Har du innspill til valgkomitéen? Ønsker du å stille som styrekandidat eller har du forslag på kandidater? Send en SMS til Ann Margret (leder i valgkomitéen) på tlf. 481 40 541.
  • Delta aktivt på årsmøtet. Du kan stille saklige spørsmål, komme med korte bemerkninger osv når saksdokumentene legges frem på årsmøtet.

Innkallingen med sakslista legges ut på nettsiden vår senest 2 uker før årsmøtet.

Spørsmål?

Ta kontakt med fylkeslaget på  akershus@autismeforeningen.no eller tlf. 975 00 965.

Dato:
28. mars