Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Julefilm UTSATT

6. desember 2020 kl. 13:00 - 15:00

ARRANGEMENTET ER UTSATT PÅ UBESTEMT TID PGA NASJONALE SMITTEVERNSTILTAK. Alle bør i størst mulig grad holde seg hjemme og begrense sosial kontakt med andre mennesker i de kommende ukene. Vi har tenkt å følge samme opplegg i 2021, med en annen film men ellers omtrent som beskrevet under. Følg med på facebook og i nyhetsbrevet vårt.

***

Velkommen til en spesialtilpasset sansevennlig visning av «Dragevokterens jul.» Det innebærer lavere lyd og dempet lys i salen. Og vi har hele kinosalen for oss selv! Husk at alle må følge smittevernsreglene:

• Hold deg hjemme hvis du ikke er i form eller er i karantene.
  • Send påmelding – plass er begrenset av hensyn til smittevern, og vi må ha navn og telefonnummer på alle som deltar, i tilfelle behov for smittevarsling eller -sporing.
  • Unngå å reise kollektivt hvis du ikke må. Lillestrøm kommune melder at fra 12. oktober er munnbind «påbudt ved bruk av kollektivtransport, hvis du ikke kan holde mer enn én meter avstand til dine medpassasjerer.»
  • Vask hendene eller bruk håndsprit ofte (både før, under og etter visningen).
  • Hold minst én meters avstand til andre personer (både før, under og etter visningen).
  • Følg offentlige råd for å redusere smittefare. Lokale og regionale tiltak kan være strengere enn nasjonale tiltak. For informasjon om lokale tiltak se nettsiden til kommunen din og Lillestrøm kommune (hvor visningen  foregår).

Selv om alle følger reglene er det ingen garanti på at man ikke blir smittet. Derfor minner vi om at alle deltar på eget ansvar.

Når:
søndag 6. desember 2020, kl. 13 UTSATT AV HENSYN TIL SMITTEVERN

(med forbehold om at visningen kan gjennomføres i tråd med gjeldende smittevernsregler).

Hvor:
ODEON Lillestrøm
Brøtergata 4C
2000 Lillestrøm

Reise med bil:
Kart og veibeskrivelse finner du her. Det er gratis parkering ved Lillestrøm rådhus hele søndag, men det finnes også andre rimelige parkeringsmuligheter i nærheten.

Kollektiv reise:
Unngå å reise kollektivt hvis du ikke må. Kinoen er innen 10 minutters gange fra togstasjonen og bussterminalen i Lillestrøm, men nærmeste bussholdeplass heter Stortorget Lillestrøm. Planlegg reisen på www.ruter.no.

Pris og servering
Egenandel på kr. 50 pr. person dekker både kinobillett, brus og popcorn eller baconsnacks. Informasjon om forhåndsbetaling sendes ut noen dager før visningen (dvs når vi vet at visningen kan gjennomføres i tråd med gjeldende smittevernsregler).

Påmelding og spørsmål

Vi tar ikke imot påmeldinger. Arrangementet er utsatt på ubestemt tid pga nasjonale smittevernstiltak.

Fyll ut påmeldingsskjemaet så tidlig som mulig (plass er begrenset til 70 personer). Påmeldingsfristen er lørdag 28. november. NB: Visningen kan bli avlyst på kort varsel i tilfelle strengere lokale smittevernstiltak osv.

Hvis du har spørsmål, send en epost til akershus@autismeforeningen.no eller ta kontakt med Kirsten på tlf. 480 50 178.

Dato:
6. desember 2020