Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Foreldretreff (UTSATT)

17. november kl. 18:00 - 20:00

ARRANGEMENTET ER UTSATT PÅ UBESTEMT TID PGA NASJONALE SMITTEVERNSTILTAK. Alle bør i størst mulig grad holde seg hjemme og begrense sosial kontakt med andre mennesker i de kommende ukene.

****

Med forbehold om at treffet lar seg gjennomføre uten munnbind og i tråd med nasjonale og lokale smittevernsråd, inviterer vi til foreldretreff på et privat rom på Peppes Pizza i Ski! Både nye og «gamle» deltakere er velkomne.

Husk at alle må følge smittevernsreglene:

• Hold deg hjemme hvis du ikke er i form eller er i karantene.
  • Send påmelding – plass er begrenset til 10 personer av hensyn til smittevern, og vi må ha navn og telefonnummer på alle som deltar, i tilfelle behov for smittevarsling eller -sporing.
  • Unngå å reise kollektivt hvis du ikke må. Bruk munnbind hvis påkrevd. Nordre Follo kommune meldte følgende 22. oktober: «Når det ikke er mulig å holde en meter avstand til andre, skal reisende bruke munnbind på kollektivtransport. Plikten til å bruke munnbind gjelder ikke for barn under 12 år, eller personer som av medisinske eller andre årsaker ikke kan bruke munnbind.»
  • Vask hendene eller bruk håndsprit ofte (både før, under og etter treffet).
  • Hold minst én meters avstand til andre personer (både før, under og etter treffet). Vi treffes i møterommet i 2. etasje. Rommet har mer enn nok plass til 15 deltakere med avstand.
  • Følg offentlige råd for å redusere smittefare. Lokale og regionale tiltak kan være strengere enn nasjonale tiltak. For informasjon om lokale tiltak se nettsiden til kommunen din og Nordre Follo kommune (hvor treffet foregår).

Selv om alle følger reglene er det ingen garanti på at man ikke blir smittet. Derfor minner vi om at alle deltar på eget ansvar.

Når:
tirsdag 17. november 2020, kl. 18.00 til ca. 20.  UTSATT AV HENSYN TIL SMITTEVERN
NB: Treffet kan bli avlyst på kort varsel i tilfelle sykdom, strengere lokale smittevernstiltak osv.

Hvor:
Peppes Pizza i Ski storsenter (møterommet i 2. etasje)
Jernbanevn. 10
1400 Ski
Klikk her for kart og ruteplanlegger.
I storsenterets åpningstid kan du parkere gratis i inntil 3 timer. Det er automatisk skiltgjenkjenning (billettløs parkering). Les mer om parkering her.
Storsenteret er ca. 13 minutters gange fra Ski stasjon. Unngå å reise kollektivt hvis du ikke må, men du kan planlegge reisen på ruter.no.

Pris og servering
Gratis. Fylkeslaget spanderer mat og alkoholfri drikke. Av hensyn til smittevern serveres alt i individuelle porsjoner, ikke fra felles fat.

Påmelding og spørsmål
Fyll ut påmeldingsskjemaet så tidlig som mulig (plass er begrenset til 15 personer).

Hvis du har spørsmål, send en epost til follo.ain.akershus@gmail.com eller ta kontakt med Kristine på tlf. 93447845.

Dato:
17. november