Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Årsmøte med lunsj

10. oktober kl. 10:30 - 14:00

Lørdag 10. oktober 2020 arrangerer vi årsmøte på Lillestrøm kultursenter, etterfulgt av lunsj. Kun medlemmer som bor i Akershus og som har betalt medlemskontingent kan delta på årsmøtet.

Vi gjør det vi kan for å unngå smittespredning, og vi forventer at alle som deltar gjør det samme:

• Hold deg hjemme hvis du ikke er i form eller er i karantene.
  • Unngå å reise kollektivt hvis du ikke må.
  • Vask hendene før du kommer og etter at du drar hjem.
  • Hold minst én meters avstand til andre personer, både før, under og etter arrangementet. Vi pleier å ha rundt 20 deltakere, og lokalene har nok plass til å kunne holde avstand.
  • Bruk gjerne munnbind. Fylkeslaget spanderer munnbind til engangsbruk.

Praktisk informasjon

Når:
lørdag 10. oktober 2020. Dørene åpner kl. 10.30. Årsmøtet starter kl. 11.00, og lunsjen starter cirka kl. 12.30. Alle må forlate lokalene innen kl. 14.00.

Hvor:
Lillestrøm kultursenter, Kirkegata 11 i Lillestrøm. Kultursenteret ligger i nærheten av togstasjonen.

Reise med bil:
Gå til google.com/maps for veibeskrivelse. Det er gratis parkering ved rådhuset hele lørdag, men det finnes også andre rimelige parkeringsmuligheter i nærheten.

Kollektiv reise:
Hvis du må reise kollektivt, planlegg reisen på www.ruter.no og følg retningslinjene for smittevern om bord. Kultursenteret er innen 5 minutters gange fra togstasjonen og bussterminalen i Lillestrøm.

Pris og påmelding:

Gratis. Av hensyn til matbestilling ønsker vi påmelding innen torsdag 1. oktober. Klikk her for påmeldingsskjemaet eller gå til følgende adresse:  https://forms.gle/Q8W61ADuKDHk1iCA6. Til info: Upåmeldte medlemmer nektes ikke adgang til årsmøtet men bør ta med egen niste, da vi ikke har bestilt mat til dem.

Om årsmøtet

Årsmøtet er kun for medlemmer i Akershus fylkeslag. Møtet er formelt men samtidig informativt og hyggelig. Les mer om hva årsmøtet innebærer i «Spørsmål og svar om årsmøtet.»

Alle som er betalende medlem i Autismeforeningen og tilhører Akershus fylkeslag kan:

• Ta kontakt med valgkomitéen. Har du innspill til valgkomitéen? Ønsker du å stille som styrekandidat eller har du forslag på kandidater? Send en SMS til valgkomitéen på tlf. 959 44 992.
  • Delta aktivt på årsmøtet. Du kan stille saklige spørsmål, komme med korte bemerkninger osv når saksdokumentene legges frem på årsmøtet.

Innkallingen med sakslista er lagt ut her.

Spørsmål?

Ta kontakt med fylkeslaget på  akershus@autismeforeningen.no eller tlf. 975 00 965.

Dato:
10. oktober