Velkommen til Oppland lokallag

Velkommen til Oppland lokallag. Foreningen er for de med autismediagnose, pårørende, fagpersoner og andre interesserte.
Vi har rundt 220 medlemmer fordelt utover gamle Oppland fylke.
I 2024 vil vi jobbe for å arrangere LAN, bowling, pizzatreff og høstseminar. Følg med her, på FB og mail i forhold til datoer.

Styret for 2024

Leder: Mari Degvold
Nestleder: Liv-Iris Kopperud
Kasserer: Jannicke Jenssen
Sekretær: Jan Kopperud
Styremedlemmer: Ane Natalie Steile
Anne Cath. Hanslin

Alt arbeid i foreningen gjør vi på fritiden som frivillig arbeid.

Likepersoner

Vi har likepersoner det går an å ringe til dersom en ønsker å snakke med noen i samme situasjon.
Mari Degvold, tlf. 90638627 Liv-Iris Kopperud, tlf. 93455508 Anne Cathrine Hanslin, tlf. 92609340

Det lønner seg å være medlem

Gjennom medlemskap i Autismeforeningen i Norge får du gratis medlemskap i fylket der du bor. Vi arrangerer ulike aktiviteter for medlemmene våre til rabaterte priser. Du får også abonnement på bladet Autisme i dag, som inneholder fagartikler og aktuelle nyheter. Foreningens Faglige råd kan hjelpe deg med råd og assistanse. I tillegg får du gratis medlemsskap i Funksjonshemmedes fellesorganisasjon (FFO) og mulighet for rådgiving og rettighetsspørsmål gjennom rettighetssenteret til FFO. Ønsker du å bli medlem, trykk på den blå knappen øverst i høyre hjørne.

Ingen arrangement funnet!