Velkommen til Oppland lokallag

I Oppland har vi bortimot 200 medlemmer fordelt utover hele gamle Oppland fylke. Hvert år har vi ulike arrangementer for foreldre, barn, unge, søsken, fagpersoner og andre interesserte. Oversikten over disse finner du i kalenderen.
Vi i styret hjelper gjerne til med å starte opp familie-/foreldregrupper hvis det er interesse for det.

I år vil vi jobbe for å arrangere LAN, bowling, klatring og tur til Lekeland Hafjell. Følg med her, på FB og mail i forhold til datoer. Alle våre arrangementer er sterkt rabatert for våre medlemmer.

I tillegg til disse aktivitetene har vi foreldrekaffe på Lillehammer 1.tirsdag i måneden kl. 18.00-20.00 på Stasjonen cafe. Vel møtt!

I Oppland lokallag har vi likepersoner det går an å ringe til dersom en ønsker å snakke med noen i samme situasjon.
Mari Degvold, tlf. 90638627
Liv-Iris Kopperud, tlf. 93455508