Arrangement i høst

(Husk trykk på innlegget for å komme inn til linkene) Her ligger en oversikt over alt som skal skje i høst. Og det blir jevnlig påminnet om treff på facebook-siden vår.

Sommertreff

Her er invitasjon til sommertreff 19 juni.

Familietreff 18 april

Mandag den 18 april hadde vi første familietreffet vårt i år. Med stort og smått var vi 18 stykker som koste oss sammen i peisestua på Arken.

Informasjon om arrangement

Informasjon om mandagstreff Informasjon om familietreffene.

Fylkeslaget på Facebook

Her finner dere fylkeslaget på facebook.

Årsmøte 2016

Da har vi avholdt årsmøte i 2016, og har et nytt styre, som er klar til å ta tak i nye utfordringer, og få fylkeslaget på føttene igjen. Styret er klar til å brette opp ermene, og dere må følge med og se hva som skjer fremover. Her er presentasjon av styret.

Elevens psykososiale skolemiljø

Udir har laget en fin brosjyre og nettside om elevens psykososiale skolemiljø – til foreldre. Vel verdt å ta en titt her.

Informasjonsbrev

Jeg oppfordrer ALLE til å melde dere på informasjonsbrevet vårt! Dere finner skjema på siden her på hjemmesiden, bare skriv i mailadressen under «Påmelding til informasjonsbrev», og dere blir meldt på. Har dere problemer med å melde dere inn, så send en mail til likemann.autisme@gmail.com – så skal jeg hjelpe dere. 🙂

Read More →

Samtalegruppe for foreldre til jenter med AS i tenårene

SAMTALEGRUPPE FOR FORELDRE TIL JENTER I TENÅRENE MED AS. (eller jenter som nærmer seg tenårene.  ) Nå har vi satt opp to datoer, og lånt GRUPPEROM 1 på Arken på Sykehuset Levanger. Det blir den 14 mai fra 19.00 og utover, og den 11 juni fra 19.00 og utover. En av oss stiller med […]

Adresse og telefonnummer

Postadressen vår er Autismeforeningen i NT, Symreveien 24, 7654 Verdal Telefonnummer til leder er 90946603 Mailadressen til henvendelser er nord-trondelag@autismeforeningen.no.