Velkommen inn til oss! Her er litt om våre aktiviteter og navn på oss i styret!

Hei og velkommen inn hit til siden vår! Her er det litt info om hva vi gjør, og hva vi ønsker å komme igang med. I tillegg har vi navn og kontaktinformasjon om hvert enkelt medlem av styret:)

• Vårt lokallag har nå over 700 medlemmer, og mange av disse er idag deltakere på våre arrangementer. Dette setter vi umåtelig stor pris på. Vi gleder oss til hver aktivitet vi skal avholde, for det er god deltakelse på dem alle sammen. Som jeg pleier å si når jeg er ute og prater med medlemmer, eller har samtaler via telefonen: Ingen dere, ingen oss! Takket være deres deltakelse så kan vi jobbe videre med aktiviteter, temakvelder og foredrag.

• I Drammen har vi disse aktivitetene: Pårørendekvelder for damer og menn, bowling, Lekeland, medlemstreff, og treff for voksne med diagnose.
  • I Hønefoss har vi disse faste aktivitetene: Riding hos hest og mestring hver onsdag. I 2023 hadde vi sommerleir og høstleir, og i vinterferien 2024 hadde vi vinterleir. Vi håper å kunne tilby sommerleir i 2024 også. Vi har søkt om tilskudd til dette, og håper det beste.
  • Egenandel er på 75,- på de alle aktiviteter, men på pårørendekvelder hvor vi er lager litt god mat på våre lokaler, eller er ute og spiser på restaurant så vil egenandelen være 100,-
  • 5-7 april 2024 blir det foredrag og bowling på Gol. Vi starter opp med foredrag kl. 15.00 og bowlingen starter 17.30. Da har vi god tid til å prate og å bli litt kjent, og det er rom for spørsmål osv. Det vil bli servert baguetter mellom foredrag og bowling, også vil det være muligheter for kaffe/te og isvann under foredraget.
  • Vi håper å kunne ha litt flere foredrag utover i dette styreåret. Tema som støtteordninger og generellinformasjon står på agendaen foreløpig. Jeg er ganske sikker på at det vil komme litt mer etterhvert som vi har startet opp med et nytt styreår.

Vi trenger også litt hjelp til å holde treff/aktiviteter utover i distriktene, så er du interessert eller vet om noen som kunne tenkt seg å være ansvarlig for dette, så be de ta kontakt med leder eller nestleder for å slå av en prat.

Har du noe på hjertet så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i styret. Vi er mange likepersoner, og har taushetsplikt! Ring oss, send en sms om du ikke ønsker å prate, eller sende en mail til den du ønsker å komme i kontakt med. Likepersons Koordinatoren vår kan kontaktes om du er usikker på hvem du skal kontakte. Han hjelper deg med å finne den han mener er den rette for deg og det du ønsker å prate om.

Mvh Gro Iren/leder

Styret: