Medlemsfordeler

Det lønner seg å være medlem!   Gjennom medlemskap i Autismeforeningen i Norge får du gratis medlemskap i fylkeslaget hvor du bor. I tillegg får du:

• abonnement på bladet Autisme i dag som inneholder både faglige artikler, nyheter og presseklipp (4 utgaver per år)
  • mulighet til råd og assistanse fra foreningens Faglig råd, et organ som består av fagfolk som jurist, psykolog, spesialpedagog, osv.
  • invitasjon til sommerseminaret i Gudbrandsdal, som er et opplæringstilbud til foreldre med eget aktivitetsopplegg for barna (inkludert søsken)
  • invitasjon til besteforeldrekurs, treff for voksne med Asperger syndrom og andre kurs, seminarer og samlinger i foreningen.

Du får også gratis medlemskap i Funksjonshemmedes fellesorganisasjon (FFO), med følgende fordeler:

Fyll ut innmeldingsskjemaet og bli medlem i dag!